Translate

2013/01/02

projekt365: dzień 1 + 2

Nowy rok to dobra pora aby coś zmienić, usprawnić, ruszyć zadek i następne 365 dni spędzić bardziej aktywnie.
Postanowiłam każdego dnia robić jedno zdjęcie opisujące moje miasto, pogodę, przyrodę lub przedstawiające to co aktualnie mnie zajmuje, inspiruje. Mam nadzieję nie tylko wytrwać w nowej fotograficznej dyscyplinie do 31 grudnia ale też przy okazji odkurzyć własną głowę i szufladę z farbami.

Dzień 1 + 2 nowego roku upłynął pod znakiem mrozu (lekkiego, tylko -2) oraz kawy od której niestety chyba jestem uzależniona. Pociesza mnie jedynie fakt, że chyba wszyscy austriacy mają podobny problem jak ja i dla nich kawa to nektar i ambrozja w jednym a krzaczek kawowca Coffea Arabica to istne "drzewo życia".

na dworze szadź, w domu z ziaren kawy rodzi się energia do życia

3 komentarze:

Dagi Mara pisze...

Szczesliwego Nowego Roku EwKa! :))

Pozdrawiam serdecznie

Dagi

ardiola pisze...

happy New Year! piekna listkowa kompozycja.

EwKa pisze...

Dziękuje za życzenia!

Kompozycja klasyczna, to tzw. Drzewo życia.